Parimatch - Withdrawal issues

arrlekino
0 reviews
20 октября 2021 в 12:26
Time is up!

My name is Ales Brumen, I hold an account at Parimatch casino, account number 538602650, email: [email protected]

This is the second time I am complaing for the same reason, online casino Parimatch is not paying out my winnings.

On July 27th 2020 I won a progressive mega jackpot at Divine fortune game. After that I requested withdrawals according to limits they had at the beginning of the year, when I won some as well. They were paying out ok and all was good.

On August 7th I noticed that I cannot make withdrawal requests anymore so I contacted support for explanation. First they were said there are technical difficulties telling me to wait for 72 hours for the issue to be resolved. After that they told me to wait for 14 day so they can check gaming activity on my account, after that another 10 emails to wait for 72 hours… On September 16th I got an email from support that all was successfully completed and I can withdraw my money from the account, but actually nothing changed and I still cannot make any withdrawal requests.

Please ask them to pay out my winnings or please check what is going on with this casino as obviously something is not ok.

Thank you,

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 20 October 2021 at 15:29

    Жалоба отправлена представителю казино
    The complaint was sent to the casino representative

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 21 October 2021 at 19:48

    Hello!
    We checked the information on your game account. Previously, you had a betting activity checking, which is regulated by the rules of the company. After that by the decision of the administration, you were asked for a verification procedure. Right from the start, you submitted a low-resolution selfie with a document in your hands, and you were asked to re-high-resolution selfies. After that, in addition, you were asked for a selfie with documents in your hands in the background of correspondence with the Parimatch support service. Also in the letter were provided all the criteria that this photo must have. Alas, we still didn't get a photo that would have been taken according to all criteria. Please provide in the letter again a selfie with a document in your hands against the background of correspondence with the Parimatch support service in good quality and better lighting so that the data on the screen is not blurred. In addition, all 4 corners of the device on which the correspondence with the support service is visible in the frame should be visible.

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 24 October 2021 at 11:46

    extended
    продлил

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 25 October 2021 at 13:00

    Hello!
    Still no updates from you. The provided photo is blurred, we can't read the date and time on the screen of PC. Also we can't read your personal data in ID. And why the photo has PNG format? Every single smartphone takes photos in JPG. And we accept only JPG. Please don't use any software to edit the photo and send us an original file from the smartphone.

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 27 October 2021 at 17:21

    Ales Brumen, send me this photo to [email protected] please or telegram @affgambler
    It will remain confidential

    I want to see if something is really blurry and unreadable in the photo
    tnx

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 27 October 2021 at 20:05

    Hello!
    Dear Ales Brumen,
    The profile department requested a photo in slightly better lighting, since the image quality is distorted at the current one.
    Please send a better quality photo with your passport in hand against the background of the correspondence with the support in your reply email (№00805906).

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 29 October 2021 at 10:39

    He also sent a photo (I showed it to you), which suited you

    Everything was perfectly visible there

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 29 October 2021 at 19:20

    Hello!
    Dear Ales Brumen
    Unfortunately, the photos that you have provided is not appropriate for processing. Please, resend them in your request #00805906, we need a photo with a passport in hand in the background with correspondence in this appeal in better quality. We recommend you to take photos with better lightning, so that the quality of photos doesn't deteriorate. All data both on the screen of the device and in the document should be visible and not blurry. Also, the photo should not be edited in any editors.

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 30 October 2021 at 12:19

    Parimatch, very clear photos were sent to you, in which absolutely all elements are clearly visible.

    What is going on?

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 30 October 2021 at 13:31

    they ask to take a photo in natural light, take a photo
    (the same as last time) with a laptop and a passport on the street, for example

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 02 November 2021 at 15:16

    arrlekino, how are you doing with your verification?

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 05 November 2021 at 15:07

    Hello!
    Now we are experiencing technical difficulties with the working program, so our specialists will check the ticket ASAP, when the program is repaired. We'll report the result here.

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 06 November 2021 at 19:47

    Hello!
    We apologize for the waiting which were occurred due to technical difficulties. Please send, as part of a written request, a photo of your international passport, without your presence in the frame. The photo should be taken in such a way that all 4 corners of the passport are in the frame, as well as all the document data are clearly visible and readable.

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 09 November 2021 at 13:04

    Hello!
    Dear Ales Brumen
    For further consideration, please send in the letter No. 00805906 a photo of your passport (not a selfie). The photo must follow these requirements:
    1. All data of the document must be readable;
    2. All 4 corners of the document have to be visible;
    3. The photo should not be blurred / overexposed;
    4. No highlights on the photo

  • arrlekino
    0 review
    Posted on 11 November 2021 at 23:25

    I Have sent it days ago and no reply?

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 13 November 2021 at 16:31

    Hello!
    Dear Ales Brumen
    Your request has been sent to our specialists and need more time to be processed.
    We will notify you of the result of your request as soon as possible.

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 13 November 2021 at 20:04

    Проверить фото нужно много времени? Как будто вы до этого не получали фото паспорта в течение года)) Ок ждем

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 19 November 2021 at 20:29

    Hello!
    Dear Ales Brumen
    A response has been received from our experyts and for further consideration of the verification request, please send a photo of your passport (ID) to the email again. Make it in the best quality and resolution (at least 2000x3000). Also, attach to the letter a confirmation of all deposits to the company using the Neteller wallet

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 19 November 2021 at 21:56

    Казино видимо издевается и просит одно и тоже по второму кругу

  • AffGambler
    62 reviews
    Posted on 19 November 2021 at 21:57

    arrlekino, send them again what they ask for please

  • arrlekino
    0 review
    Posted on 23 November 2021 at 14:12

    I sent the documents to them again.

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 23 November 2021 at 14:37

    Hello!
    Thanks for the provided images. The images will be reviewed soon. You'll get a reply via email.

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 29 November 2021 at 12:44

    Hello!
    Dear Ales Brumen
    Your request is checked by the specialized department of the company. Unfortunately, we cannot speed up the verification process. Please expect the result in a reply letter. We will also notify you of the result here.

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 03 December 2021 at 18:14

    Hello!
    Dear Ales Brumen
    At this stage, your information is being checked by the operations department and it takes time to resolve the request. As soon as the new data on request - you will be notified by return letter in the e-mail. For our part we will also write here.

  • Parimatch
    0 review
    Posted on 03 December 2021 at 18:23

    Also, previously was requested a statement with all transfers to your company. Please send a statement to the mail, which will display both deposits and withdrawals.

Для написания комментария вы должны или Зарегистрироваться

Жалобы на Parimatch

0 часов осталось
отвергнута
Загрузка
Загрузка
Загрузка
Загрузка
Войти через социальные сети:

Забыли ваш пароль?

Показать
Забыли ваш пароль? Введите ваш имейл. Вам по почте придет ссылка на форму для указания нового пароля.

Назад

Закрыть